adriaan
Sep 22 2006, 13:39
Hallo daar,
Excelsior heeft een nieuwe shop. Nu gewoon op onze eigen site: www.excelsior-recordings.com. De shop is net 'live', dus het kan zijn dat er ergens nog een bug inzit (zo ja, mail ff: adriaan@excelsior-recordings.com). Ook niet alle schappen zijn gevuld, maar op dit moment staan vrijwel alle releases van het afgelopen jaar d'r in. Maar het streven is om alle nog beschikbare schijfjes aan te bieden in de winkel. Dus watch that space. Dan ook nog merchandise... die gaan we ook nog flink aanvullen. Dus nu alleen die ubercoole THX JHN badge.
Dan nog iets: alles binnen nederland versturen we gratis. dus geen onverwachte extra kosten. brengt ons bij die kosten... paypal is handig en snel (leuke slogan?) en de manier om te betalen in de shop. Maar je kan ook een rekening meegestuurd krijgen (kies COD). Gewoon zorgen dat je die centen even overmaakt.
oh, nog wat. zie ook de fijne combo van de laatste Johan single. 3 halen, 7,99 betalen en bovendien ook goed om mee te doen in de loterij voor dat huiskameroptreden van Johan (zie johan4all.com).
+ nieuw in de shop (voor weinig, heel erg weinig)... Fine Fine Music, een wel heel erg leuke Excelsior verzamelaar.
GOED... mocht dat winkelen allemaal te lastig zijn (inloggen, uitloggen, etc), kan je ook gewoon een mailtje sturen naar shop@excelsior-recordings.com met daarin wat je wilt bestellen, waar het heen moet en hoe je wil betalen. Wij zijn de moeilijkste niet.
Anders nog?
Anacho
Sep 22 2006, 14:17
Hulde!
Marijn
Sep 22 2006, 16:34
Ah Adriaan, ben jij tegenwoordig oppermixtapesamensteller van Xlsr?
Geebheart
Sep 22 2006, 21:42
heb een bug gevonden, daarover een mail gestuurd
komt er ook betalen met ideal? zou handig zijn

voor de rest erg tof, al een cdtje bestelt
benieuwd naar de levertijd
adriaan
Sep 22 2006, 22:05
Marijn... nope... zou ook niet verantwoord zijn

Geeb, bugmail beantwoord.
Ideal is een prijzig verhaal. En aangezien alle prijzen inclusief shipping & handling zijn kan het niet echt uit. Dus voorlopig even niet.
+ nieuw in de shop (voor weinig, heel erg weinig)... Fine Fine Music, een wel heel erg leuke Excelsior verzamelaar.
Ik had die cd leuker gevonden als ik 'm gister gewoon bij de aanschaf van de El Pino LP had gekregen, maar het merch-meisje had er geen meer *snik*
Foei toch
Anyway, nieuwe shop lijkt me wel een verbetering
Jeroen!
Sep 23 2006, 19:06
QUOTE(ion @ Sep 23 2006, 16:15)
Ik had die cd leuker gevonden als ik 'm gister gewoon bij de aanschaf van de El Pino LP had gekregen, maar het merch-meisje had er geen meer *snik*
Foei toch
Anyway, nieuwe shop lijkt me wel een verbetering

Jij was gisteren ook in 013 begrijp ik... Fijn concert weer van Johan.
El Pino was ook wel te pruimen.
Marijn
Sep 24 2006, 00:58
Donderdagavond besteld, vandaag binnen. Dat was bij de vorige Xlsr-shop wel anders
adriaan
Sep 26 2006, 22:00
Vijf kakelverse Johan shirts toegevoegd aan de shop...
Geebheart
Sep 27 2006, 02:26
gister cdtje binnen gehad
paar leuke dingetjes erbij en zeer snelle verzending
adriaan
Sep 29 2006, 11:51
Voor de mensen die de afgelopen 2 dagen problemen hebben gehad met het invoeren van de bestelling, probeer het alsjeblieft nog een keer. Moet nu opgelost zijn.
Ik had een mailtje gestuurd naar shop@excelsior-recordings.com met mijn bestelling. Is die dan wel doorgekomen want ik wil niet het t-shirt dubbel bestellen.
Mijn bestelling was het groene Johan t-shirt.
adriaan
Sep 29 2006, 20:05
als je shop@excelsior-recordings.com hebt gemaild is het gewoon geregeld.
Geebheart
Sep 29 2006, 20:22
krijg je daar een bevestiging van dat ze de order ontvangen hebben?
of ligt het cdtje morgen gewoon in mijn bus?
adriaan
Sep 29 2006, 21:44
van de order krijg je gelijk een bevestiging. en de bestelling gaat zsm op de bus.
Yep net een reply mailtje gekregen. Perfect!
Geebheart
Sep 29 2006, 21:51
ok, geen bevestiging gehad
zal wel komen dan, helaas geen ghost truckers dit weekend
adriaan
Sep 29 2006, 22:09
Ghost Trucker staat nu in de shop.
adriaan
Sep 30 2006, 15:54
En een leuke bonus... als je The Grand Mystique koopt, krijg je Fine Fine Music erbij.
QUOTE(adriaan @ Sep 30 2006, 15:54)
En een leuke bonus... als je The Grand Mystique koopt, krijg je Fine Fine Music erbij.
Oh, dan zal ik die maar niet kopen, want ik had dan toch maar FFM los besteld omdat ik dacht dat ik die toch nergens meer bij zou krijgen...
(ja, ik heb nu officieel een calimero-complex

)
adriaan
Sep 30 2006, 20:32
Dan doe je FFM toch kado aan een vriend(in)... En ligt Sinterklaas inmiddels niet in de haven? Of was dat die asbestboot? Ook Turkije!
Mijn vriendinnen houden niet zo van die muziek
Of ik moet er drie verzamelen en er eentje naar Anacho sturen, staan we quitte
QUOTE(ion @ Oct 1 2006, 14:47)
Mijn vriendinnen houden niet zo van die muziek
Of ik moet er drie verzamelen en er eentje naar Anacho sturen, staan we quitte

Ik heb 'm nog niet

.
Ik heb die dus niet dubbel, maar wel Come Back To Me, want die kreeg ik extra bij mijn bestelling... Heb je die?
Als Anacho 'm al heeft moet je maar eens contact opnemen met Jeroen de Haan (jeweetwel, van Paper Moon). Die is een tijdje op zoek geweest naar dat singletje
Geebheart
Oct 3 2006, 20:02
wanneer kunnen we de oudere cdz bestellen in de shop en is dat goedkoper dan 14,99?
just curious
Precies moet nog een aantal klassiekers van Daryll-Ann scoren.
adriaan
Oct 3 2006, 21:02
zet ik er vanavond even bij, goed?
nog urgente voorkeur qua volgorde?
Geebheart
Oct 3 2006, 21:08
voorkeur gaat vooral uit naar caesar
volgorde niet belangrijk
adriaan
Oct 3 2006, 21:35
johan, caesar & daryll-ann staan erbij... voor 9.99
Geebheart
Oct 3 2006, 22:25
thanx
toch 1 vraagje nog
kan caesar - caesar er nog bij?
wou graag clean en caesar bestellen om mee te beginnen
alvast hartelijk bedankt
adriaan
Oct 3 2006, 22:29
binnenkort weer in de shop. nog even geduld aub
Geebheart
Oct 3 2006, 22:30
ok, thanx
dan wordt t no rest for the alonely
ook ik heb mn bestelling snel binnen, bedankt!
ghosttrucker + fine fine music, lekker luisteren zodadelijk
adriaan
Oct 10 2006, 09:33
Zoals zojuist in de nieuwsbrief aangekondigd... in de xlcr shop de nieuwe Alamo Race Track...
Bestel 'm nu en ontvang 'm op de dag van de release (19/10). Dit geldt zowel voor de cd als de vinyl/cd versie.
Anacho
Oct 11 2006, 14:00
QUOTE(adriaan @ Oct 10 2006, 09:33)
Zoals zojuist in de nieuwsbrief aangekondigd... in de xlcr shop de nieuwe Alamo Race Track...
Bestel 'm nu en ontvang 'm op de dag van de release (19/10). Dit geldt zowel voor de cd als de vinyl/cd versie.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk!
Francien
Oct 11 2006, 15:01
Gisteravond was Alamo Race Track in het kader van de YouTube-overname door Google te zien bij Nova. Vast nog wel na te kijken op
Uitzendinggemist
adriaan
Oct 24 2006, 13:46
En... nieuw in de shop: Under Byen - Samme Stof Som Stof
Even offtopic: waarom krijg ik de nieuwsbrief de laatste tijd in tweevoud in m'n inbox? Heel gul hoor, maar dat had u echt niet hoeven doen
Je email adres staat dan in het originele vriendenkring bestand, en omdat je email adres ook in het klantenbestand van de winkel staat krijg je de nieuwsbrief dubbel.
adriaan
Nov 7 2006, 17:22
Juan Enrico Cabino
Nov 20 2006, 08:42
Wanneer komen the Heights en Absynthe Minded in de shop?
adriaan
Nov 20 2006, 14:39
Staan er nu bij...
En ook de nieuwe JHN single
adriaan
Nov 30 2006, 13:09
En verse GEMWEAR in de shop...
Geebheart
Jan 10 2007, 16:32
je zou toch een leuk iets extras bij een bestelling @ the xclsr shop krijgen?
of had ik dat verkeerd gelezen, kan natuurlijk ook
Juan Enrico Cabino
Jan 11 2007, 08:14
Hoi Geebheart,
dat meende ik dus ook, daarom GEM gekocht (ook omdat het album slechts een joet was) maar dat presentje maakte me zo nieuwsgierig.
Ik kom Ferry, Jeroen en Iris ? nog wel tegen in Grunn'. Die zijn nog niet klaar met mij.
BILLENKOEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
adriaan
Jan 23 2007, 00:02
Voor de liefhebbers: nu ook Do-The-Undo + Green Hornet op vinyl in de shop.
Geebheart
Jan 23 2007, 07:06
en is er al een antwoord op mijn vraag?
had ook een mailjte daarover gestuurd naar xclsr maar geen antwoord ontvangen
just curious
hoi geebheart (heb je ook een echte naam?),
wat was de vraag ook alweer (geen tijd om alles te scrollen)?
je kunt me sowiso altijd mailen op ferry@excelsior-recordings.com trwns.
cheers/frrr
adriaan
Jan 23 2007, 22:49
en nog wat oude spinvis singles aan de shop toegevoegd. dat u het weet.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.