Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wikipedia
EXCELSIOR RECORDINGS > XLCR MB > XLCR MB
belsen
Ik zit de laatste dagen een beetje te knoeien op Wikipedia, aangezien ik daar gedoe had rond het plaatsen van een artikel. Nu hebben ze daar vreemde regels waar het gaat om nieuwe artikelen over bands. Op een of andere manier zijn ze heel streng hierin, maar vele bestaande artikelen lijken echt nergens op.

Zo heb ik vanavond het artikel van Daryll-Ann uitgebreid van 2 regels (???) naar een kloppend verhaal, wat wel het verhaal van de band vertelt.

Zijn er nog meer mensen die zeggen: dat lijkt me leuk? Meldt je dan aan en help Excelsior goed de Wikipedia in.

Excelsior op wikipedia

En als je er dan toch bent, help dan ook meteen even het Kitty Contana topic te behouden, daar te stemmen voor behoud. thumbs.gif Verwijderlijst van Wikipedia
belsen
Daarnaast zou het misschien ook leuk zijn om dit door te plaatsen op de Excelsior site, waardoor wij hen weer afhelpen van die Popinstituut lijstjes. smile.gif

Oja, en ze moeten natuurlijk Kitty Contana tekenen! biggrin.gif
belsen
Oja voor ik het vergeet.

Daryll-Ann op Wikipedia

Die is dus al gedaan, maar iedere andere Excelsior-artiest moet nog.
belsen
En voor degenen die aan de slag gaan: Tips voor het schrijven van een goed artikel...

Of neem een voorbeeld aan het Daryll-Ann artikel, dat staat in principe in de goede layout, met veel tussenkopjes.
frrr
Ha,

Goed idee. Tbhwy zitten er best wel wat fouten cq onvolledigheden in het DA-stuk trouwens. Zal ik je mailen?

Cheers/frrr
belsen
QUOTE(frrr @ Nov 22 2006, 08:54)
Ha,

Goed idee. Tbhwy zitten er best wel wat fouten cq onvolledigheden in het DA-stuk trouwens. Zal ik  je mailen?

Cheers/frrr
*

Schrijf je in en verander maar, als je maar niet het hele stuk op zijn kop zet. biggrin.gif
belsen
QUOTE(belsen @ Nov 22 2006, 13:59)
Schrijf je in en verander maar, als je maar niet het hele stuk op zijn kop zet. biggrin.gif
*

Of mail dan maar. sleep.gif
Marijn
Die DA-discografie is bij lange na niet volledig smile.gif
aj.
'k schrijf wel een Supersub stukje. zelfde opbouw als DA?
belsen
QUOTE(aj. @ Nov 27 2006, 13:43)
'k schrijf wel een Supersub stukje. zelfde opbouw als DA?
*

Ja, dan zit je ongeveer safe.
belsen
Caesar is ook ondertussen opgepimpt. tongue.gif
aj.
Ohjah...zal ook eens gaan beginnen...

Om welke Supersub gaat het eigenlijk? 'Onze' of http://www.myspace.com/supersubband deze? wink.gif Vooral dat laatste nummer doet me erg aan de andere band met dezelfde naam denken.
aj.
Een 11 maanden later is de Wiki gemaakt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Supersub

Ha!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.