Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Oink-invite
EXCELSIOR RECORDINGS > XLCR MB > XLCR MB
Marijn
Ik heb 1 oink-invite te vergeven. Het is de beste muziektorrentsite ter wereld en je moet minstens zoveel uploaden als dat je download, dus je moet wel zeker zijn dat dat lukt (goede upload hebben).

Ze hebben alles, binnen een paar minuten te downloaden. Na 10 gig geupload te hebben mag je ook zelf 4 mensen uitnodigen.

Iemand overdreven geïnteresseerd?

http://oink.me.uk/index.php
Marijn
Ok, hij is vergeven. Er komen regelmatig nieuwe invites, dus mocht er nog iemand interesse hebben, post het ff.
infodumpzone
jaa...als je er nog 1 over hebt! Ben pas sinds vandaag met oink in aanraking gekomen, maar het klinkt allemaal veelbelovend!
Black Francis
Hee Marijn, is dat echt de moeite waard? Ik heb zelf soulseek en dat werkt redelijk goed al kan je daar idd niet alles vinden
ROOS
Is da met heel veel Belgische muziek erop ook? Want da misik wel op die torrents....
majin
hallo..ik zou graag een invite willen hebben bij voorbaat dank...
giron_952@hotmail.com
auke
hoi ,
Heb je mischien nog een ivite voor OiNK, ben er al tijdje naar opzoek.
Dus als je er nog een hebt zou je me er groot plezier mee doen.
gr auke
edgarf28
Mocht er nog iemand een invite over hebben...

edgarf87@gmail.com

Alvast bedankt!!!

EDIT: ik heb nog demonoid invites...
h35
hi ik zou ook graag n invite willen hebben voor oink....
bvd
Freek
allemaal newbies die een oink-invite willen hebben...
hidde
Ja het lijkt wel een pot honing ofzo. Mocht Marijn er tzt nog eens 1 te vergeven hebben lijkt het me wel een goed criteria dat mensen 50+ post ofzo moeten hebben tongue.gif
ion
Daar hebben jullie nu nix meer aan he tongue.gif
Black Francis
Wat denkt die Marijn wel? Eerst iedereen lekker maken met een Oink-invite en dan 9 maanden niet meer op het forum verschijnen! wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.