Help - Search - Members - Calendar
Full Version: De beste studeer/werk-CD's
EXCELSIOR RECORDINGS > XLCR MB > XLCR MB
Anacho
Breuh, tentamenweek... Gelukkig heb ik er geschikte muziek bij smile.gif. Ik luister vooral:

- The Good, The Bad & The Queen
- Kings Of Convenience - Quiet Is The New Loud
- Coldplay - Parachutes

Iemand nog andere suggesties? Wat luisteren jullie tijdens werk?
ion
De ideale studie-muziek was voor mij destijds wel Melody A.M. van Röyksopp.
Francien
Ik luister gewoon alle soorten muziek tijdens het werk smile.gif
Maakt eigenlijk niets uit. Ook vroeger tijdens het studeren luisterde ik van alles en nog wat, ook tijdens woordjes leren.
Denniz
What Are You Going To Do With Your Life van Echo & The Bunnymen is wel een favoriet voor mij tijdens de studie. De muziek is lekker mellow en de titel helpt me aan de soms broodnodige inspiratie
hidde
Ik gebruik het leren vaak om een achterstand weg te werken wat betreft het luisteren van nieuwe cd's. Op m'n werk is het (helaas) muziekloos.
Anacho
Thirteen Tales From Urban Bohemia van The Dandy Warhols doet het ook erg goed smile.gif.
hurricane
Bij mij op het werk staat de radio helaas vaak op van die bagger zenders zoals Slam FM (echt triest), Q music (die draaien "America" van Razorlight nog steeds 10x per dag, dus echt veel nieuwe platen hoor je daar niet), Caz ( hopeloos).
Soms eens Veronica of 3FM ; waar ze nog wel eens wat betere muziek draaien...
Johan
America is een goed nummer maar 10 keer per dag is wel wat veel van het goede...

Dandy Warhols altijd relaxed om iets qua werk of studie te gaan doen.
Razorlight ook en de laatste tijd vooral Kasabian beide cd's.
Anacho
QUOTE(Johan @ Apr 6 2007, 19:27) *
America is een goed nummer maar 10 keer per dag is wel wat veel van het goede...

Dandy Warhols altijd relaxed om iets qua werk of studie te gaan doen.
Razorlight ook en de laatste tijd vooral Kasabian beide cd's.

Razorlight zou ik niet zo snel doen, beetje druk en je moet de helft van de nummers doorskippen wink.gif.
Johan
Geen problemen mee maar ik ben van mezelf al erg druk....
thijs
Goddank ben ik volledig vrij in de muziekkeuze op het werk. De laatste tijd vermaak ik me wat betreft achtergrondkabbel wel zeer met Jon Brion en zijn vriendjes (Fiona Apple, Aimee Mann, Eels) en dan ook het soundtrack materiaal (I love Huckabees, Punchdrunk Love, Magnolia en Eternal Sunshine). Werkt super.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.