we hebben het niet vaak meer over de artiesten van het excelsior label, en daar wilde ik in het geval van deze ex-celsior act even verandering in brengen. Ik vind benjamin B nog altijd een van hun beste zoniet allerbeste act van excelsior. Ik dacht dat ik alle verschillende liedjes wel had maar vandaag kwam ik er toevallig surfend achter dat er een cd bestaat met groningse bands genaamd "Groverpop 2005" uit 2004, waarop het nummer Friends staat. Graag wil ik dit liedje (als het enigszins kan origineel, anders mp3) toevoegen aan mijn benjamin b collectietje.
iemand die me hierbij kan helpen???
zou erg fijn zijn!
Juan Enrico Cabino
Aug 9 2007, 21:37
Ik heb de cd en wil hem wel kwijt. En misschien heeft Plato Groningen ze nog, informeer maar eens. En anders neem je maar contact met mij op.
super!!
ik stuur je een berichtje
Juan Enrico Cabino
Aug 13 2007, 08:15
QUOTE(Freek @ Aug 12 2007, 01:19)

super!!
ik stuur je een berichtje
Hallo Freek,
geef mij je adres en ik zal je de cd opsturren, gratis natuurlijk, want ik heb de cd destijds ook gekregen.
groetjes van Jan Hut
Juan Enrico Cabino
Aug 16 2007, 15:11
Hallo freek,
de cd Groverpop 2005 is op de post gegaan vanmiddag. Dus in principe heb je die morgen of uiterlijk zaterdag in de brievenbus, zo niet dan heeft iemand lange vingers gehad bij de post. Hopen dat het meevalt en dat je de cd onbeschadigd krijgt.
groet'n van Jan Hut
Anacho
Aug 16 2007, 20:46
Dan had ik ook nog een verzoekje, of eigenlijk een vriend van me...
Heeft iemand een kwalitatief aanvaardbare versie van Scram C Baby - Manage Too?
Bedankt alvast!
De cd is vandaag gearriveerd: nogmaals hartelijk bedankt!!!
QUOTE(Anacho @ Aug 16 2007, 20:46)

Dan had ik ook nog een verzoekje, of eigenlijk een vriend van me...
Heeft iemand een kwalitatief aanvaardbare versie van Scram C Baby - Manage Too?
Bedankt alvast!
Die staat op hun site wel bij de andere mp3's, zie ik... bij mij doet hij het alleen niet, maar dat kan ook aan mijn computer liggen want IE geeft er steeds de brui aan.
Anacho
Aug 19 2007, 17:08
QUOTE(ion @ Aug 18 2007, 22:27)

Die staat op hun site wel bij de andere mp3's, zie ik... bij mij doet hij het alleen niet, maar dat kan ook aan mijn computer liggen want IE geeft er steeds de brui aan.
Klopt maar die is 96kbps en de kwaliteit is best wel slecht... maar ik weet niet of er een betere versie van is?
Stalken op MySpace schijnt bij sommige mensen nog wel eens te helpen
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.