Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Domeinnaam Spinvis pagina
EXCELSIOR RECORDINGS > XLCR MB > XLCR MB
roelieboelie
heee...heee! ik wil een domeinnaam aanschaffe voor mijn spinvis site http://spinvis.linkkabel.nl WIE O WIE heeft er leuke ideeen? Het mag zo gek mogelijk....Ik ben op dit moment een beetje inspiratieloos...en een domeinnaam bedenken is niet zo eenvoudig. Liefst kort maar krachtig. Alle hulp welkom!
Francien
www.spiv.nl ?
Black Francis
Ik steun Francien! De stijlvolle eenvoud van Spiv.nl klinkt me als muziek in de oren
roelieboelie
QUOTE(Black Francis @ Sep 11 2007, 20:14) *
Ik steun Francien! De stijlvolle eenvoud van Spiv.nl klinkt me als muziek in de oren

Ja idd...jammer dat die domeinnaam al is bezet door iemand anders. spiv.be kan nog wel....maarrr ik ben geen belg wink.gif dus dat ga ik niet doenik heb voor www.spindievis.nl gekozen. Klinkt wel leuk. Vind ik dan.
krullevaar
ik dacht eigenlijk meer aan iets als www.vrouwvanveertigmeteensigaret.nl of www.ikhoopmaardaterrozekoekenzijn.com...
ion
QUOTE(krullevaar @ Sep 13 2007, 15:43) *
ik dacht eigenlijk meer aan iets als www.vrouwvanveertigmeteensigaret.nl of www.ikhoopmaardaterrozekoekenzijn.com...
Waarom dan niet www.alsjeluistertnaardewolken.nl smile.gif
Nou ja, misschien leuk voor als er nog iemand een fansite wil beginnen...
Of www.badmeestermijntenenzijnpleite.nl (want wie zou er nou niet graag op zo'n link klikken!?)
roelieboelie
Jaja...ook allemaal leuk, zitte ook paar ideeen van mij tussen....maar allemaal zijn die domeinnamen veel en veel te lang. dus ja...ik wilde toch iets korters.... www.ikhebgeenprobleem.nl wilde ik eerst doen...maar toen is het toch maar www.spindievis.nl geworden.
adriaan
Leuk!
roelieboelie
Dank je. Ik probeer zoveel mogelijk nieuws over Spinvis bij (overzichtelijk :+ ) elkaar op een pagina te zetten...Na mijn weten is er nog geen enkele site die zoiets doet....Dus dit is denk ik wel een nuttige toevoeging, aangezien spinvis zijn site toch nooit update en op de excelsior website ook bar weinig staat. Jammer. Dus dan ga ik zelf maar googlen naar Spinvis nieuws. Kom je best ver mee wink.gif
ion
Ach ja, "leuk" en "zo gek mogelijk" gaan vaak niet samen met "kort maar krachtig"... Al had www.vagekrullenbol.nl nog gekund wink.gif

Ik word wel nieuwsgierig van dat Koefnoen-berichtje trouwens, toch maar weer eens gaan kijken.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.