Help - Search - Members - Calendar
Full Version: CAESAR
EXCELSIOR RECORDINGS > XLCR MB > XLCR MB
Bob
Op donderdag 8 november 2007 speelt CAESAR samen met MOSS in cafe Pakhuis Wilhelmina te Amsterdam!!!!!!!
Freek
hee, da's goed nieuws!! niet dat ik daar bij kan zijn, maar een teken van leven van Caesar, altijd zeer welkom!! ik ga meteen Before my band explodes draaien
Francien
Hmm... misschien wel een leuke vervanging voor The Enemy die oorspronkelijk die dag zouden optreden, maar besloten hebben eigen land voor te laten gaan.

(entree € 0,00, ook niet verkeerd)
andy
ga wel effe kijken denk ik.

niet zo ver weg.

ben benieuwd naar wat ze spelen en hoelang.
Lerce
Jammer alleen dat Roald eerst iets te doen heeft in Leiden en dat Caesar daardoor pas om 23.00 begint. Voor de mensen die niet in Amsterdam wonen (echt, ze bestaan!) en ook nog eens vrijdag moeten werken, wordt het dan toch een beetje lastig.
Ik ga nu even in een hoekje zitten huilen, goed?
Mosselman
QUOTE(Lerce @ Nov 8 2007, 09:28) *
Jammer alleen dat Roald eerst iets te doen heeft in Leiden en dat Caesar daardoor pas om 23.00 begint. Voor de mensen die niet in Amsterdam wonen (echt, ze bestaan!) en ook nog eens vrijdag moeten werken, wordt het dan toch een beetje lastig.
Ik ga nu even in een hoekje zitten huilen, goed?

Ik woon ook niet in Amsterdam, (Haarlem tegenwoordig) Maar mooi bandjes van Excelsior laat ik niet gauw schieten.
Heb de dreunen van Meindert Talma en zijn band met "Apostel Johannes" nog in oren hangen na avondje Paradiso vorige week.
Dus nu mogen ze hopenlijk weer genieten van waar Excelsior trots op mag zijn!

Ik wil je na afloop wel naar CS brengen, er rijden toch nachttreinen?

Tja ik moet ook werken tussen 0830 en 1730. Maar muziek kan ook postieve energie geven.

Laat maar weten via forum of je alsnog gaat!

Lerce
Nee, ik ga dat echt niet trekken, ik moet vrijdag iets na zessen opstaan... het aanvankelijke plan was dat Co M. en ik met de auto naar huis zouden gaan, maar zelfs dat wordt te laat (ik ben natuurlijk ook al voorbij de 30 enzo). Jammer, maar helaas.
Ik heb trouwens wel een beetje de indruk dat concerten later beginnen. Dat geldt niet zozeer voor dingen in de grote zaal van Paradiso, maar bijvoorbeeld wel voor de kleine. Binnenkort Gravenhurst, zou ik graag naartoe gaan, maar starttijd 23.15??? Kunnen ze misschien een bed in Paradiso neerzetten?

Ach, het gaat tussen mij en Excelsiorbandjes toch al wat moeizaam momenteel. Straks leuk de Fine Fine Music tour en hoera! Ze komen naar Den Haag! Alleen... dan zit ik dus in de HMH bij de Arctic Monkeys. Práchtige planning weer.
Francien
Haarlem is natuurlijk gewoon de achtertuin van Amsterdam, dus dan is het makkelijk om nog een beetje bijtijds thuis te komen. Voor mij is het gewoon niet te doen. Erg erg jammer!
andy
iemand nog geweest?

hoe was het?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.