adriaan
Nov 30 2007, 13:36
Goeie muziek zat, alleen je moet er net even tegenaan lopen; in de platenzaak, op het wereldwijde web of in de club… Om het lot een beetje te helpen is er in december weer een Fine Fine Music-tour langs de beste popzalen van Nederland. Elke avond speelt een grote act in een andere setting: vorig jaar was dat Spinvis (Op Z’n Eentje), dit keer doet Johan een akoestische set. Johan wordt alle avonden vergezeld door de up & coming bands als Hospital Bombers en Scram C Baby en op verschillende avonden door chique nieuwe fenomenen als Anni Rossi, Fixkes, The Tellers en The Madd. Tijdens de avonden spelen die artiesten uiteraard op de bühne, maar ook worden er kleedkameroptredens gegeven. Deze worden opgenomen en linea recta op www.finefinemusic.com geplaatst.
Gastheer van dit avondvullende programma is telkens DJ St. Paul van de Pop-o-Matic en Helter Skelter die ook nog ’s een popquiz-achtig iets presenteert.
Om de tour te ondersteunen zal ook dit jaar een Fine Fine Music-verzamelalbum verschijnen, die door de popspeciaalzaken gratis wordt weggeven bij wat deze als Fine Fine Music beschouwen.
Ook de vormgeving is markant. Waar vorig jaar Hanco Kolk de verzamelabums en posters van een tekening voorzag, heeft dit keer Jean-Marc van Tol (Fokke & Sukke) het thema Fine Fine Music geillustreerd.
Fine Fine Music start op Sinterklaasavond in Paradiso, Amsterdam.
wo 05 dec: Amsterdam - Paradiso
do 06 dec: Den Haag - Paard van Troje
za 08 dec: Zwolle - Hedon
zo 09 dec: Rotterdam - Rotown
do 13 dec: Tilburg - 013
za 15 dec: Oss - Groene Engel
zo 16 dec: Utrecht - Tivoli
wo 19 dec: Nijmegen - Doornroosje
do 20 dec: Groningen - VERA
vr 21 dec: Deventer - Burgerweeshuis
Hoe staat het trouwens met die live-cd van SCB ? Hopelijk te koop tijdens de tour?
Francien
Dec 2 2007, 19:58
Volgens mij werd het zelfs een live-dvd.
Chenque
Dec 7 2007, 13:58
Zie er erg goed uit dit initiatief, ga naar verqachting in Rotown kijken zondag.
http://chenque65.blogspot.com/
Geebheart
Dec 9 2007, 14:32
Van de nieuwsbrief van xclsr, voor diegene die m niet krijgen:
LS!
Wegens familieomstandigheden kan JOHAN vanavond NIET optreden in Rotown tijdens Fine Fine Music.
Omdat we JOHAN niet kunnen missen wordt het hele spul verplaatst naar Zondag 30 December, zelfde tijd, zelfde plaats. Kaarten blijven uiteraard geldig.
Moedig voorwaarts,
frrr
Krummeltje
Dec 9 2007, 15:21
Ik ben erbij op de 16e! Ik hoop dat de familieomstandigheden dan beter zijn

Utrecht! (Y)
Gerhard
Dec 9 2007, 16:08
Gister in Zwolle was echt top!
Het optreden in 013 van aanstaande donderdag wordt ook uitgesteld, er is nog geen nieuwe datum voor dit optreden bekend.
Daar had ik al een beetje op gerekend...
maar ik hou m'n agenda leeg voor een nieuwe datum hoor.
Krummeltje
Dec 15 2007, 16:42
En het optreden in Tivoli Oudegracht is verplaatst naar Tivoli de Helling (waarom?).
Jasper
Dec 15 2007, 16:50
te weinig animo?
Krummeltje
Dec 16 2007, 01:18
QUOTE(Jasper @ Dec 15 2007, 16:50)

te weinig animo?
Hmm, dat zou jammer zijn.
Nou ik ben er wel (Y)
De groene engel in Oss was zaterdag nou ook geen toonbeeld van een gevulde zaal. Nou zit er wel een verschil tussen Oss en Utrecht, maar toch.
Overigens: Vooral de Hospital Bombers waren erg leuk!
Voor wie 't nog wil weten: nieuwe datum 013 is 25 januari.
QUOTE(ion @ Dec 18 2007, 21:08)

Voor wie 't nog wil weten: nieuwe datum 013 is 25 januari.
YEAH THe Tellersssssss!
Bekijk vooral allemaal ook eens het uitgebreide FFM-achter-de-schermen (foto)verslag van Matthijs van Duijvenbode:
http://www.watdoetduijf.nl/category/johan/want daar zitten toch wel hilarische foto's bij
En niet te vergeten deze:
http://www.faceculture.nl/finefinemusic/index.htm(Inclusief nieuw JHN-nummer en interview)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.