Uhm.....Dus.....Dit was het? Einde van een periode?
In dat geval. Thanks all, I quite enjoyed it
~Latok
het begint erop te lijken ja...
Gut, ja... Voor de vorm zal ik dan nog maar "houdoe" zeggen...
Mjah het is de laatste tijd wel erg rustig geworden hier.
Francien
Jul 13 2008, 19:15
Tja, ik moet eerlijk bekennen dat ik hier ook niet veel meer kijk....
QUOTE(hidde @ Jul 13 2008, 10:20)

Mjah het is de laatste tijd wel erg rustig geworden hier.
Ja, wat wil je ook als er helemaal niet meer wordt gelinkt naar het forum

Maar goed, verstandig hoor. Veel van de 'forumdragers' hier hebben denk ik een bepaalde leeftijd bereikt dat ze liever onder het genot van Daryll Ann-muziek opvolgmelk voeren dan zich bezighouden met leuke nieuwe bandjes. Het zij zo......
Dat niet meer linken naar het forum is pas sinds een week of 1.5. Dus dat was het probleem niet. Op de nieuwe site missen wel meer links

Ik ben het ook niet eens met die laatste zin van je.
hurricane
Jul 20 2008, 16:09
Ja rustig is het hier wel de laatste tijd.
Hee, toch nog replies!

Doorstartje maken??
Ja! Nu nog een onderwerp.
QUOTE(E-wie @ Jul 27 2008, 12:57)

Ja! Nu nog een onderwerp.

Nieuwe bandjes?

Ik denk dat het komt doordat die stomme emoticons nog steeds niet werken. Klikbaar, bedoel ik. Meh.
hurricane
Aug 11 2008, 14:52
De Excelsior releases van dit jaar? Gem vind ik tot nu de luekste Excelsior release van het jaar!
Jeroen!
Aug 17 2008, 00:32
Bedank iedereen voor zijn of haar posts. Heb zeker wel een paar aardige bandjes leren kennen door dit forum. Er zijn denk ik meer alternatieven gekomen voor het forum en de 'oude garde' vond het toch altijd erg leuk om het over Daryll-Ann en Caesar te hebben. Helaas bestaan beide bands niet meer.
Ik heb nooit zo veel gepost, maar vond het wel altijd gezellig om bij te houden. Bedankt daarvoor. En het is nog niet allemaal voorbij natuurlijk, er is aan het eind van de maand nog een leuk kampvuurfeestje met o.a. Spinvis, ART, GEM:
http://www.timboektoe.org/index.php/flyers/view/.
Juan Enrico Cabino
Sep 1 2008, 12:55
Dan wil ik toch de laatste zijn die op dit forum een berichtje achter laat. Erg jammer dat het forum een slapend bestaan gaat krijgen. Was toch altijd een fijn medium om ideeen en nieuwtjes te plaatsen en te lezen.
Ik vond het altijd heel erg leuk.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.