Ik heb in september eigenlijk nog weinig bijzonders op mijn concertagenda staan. Het leek me wel iets om doorlopend aan elkaar te melden. Dan had ik vast geweten dat Trachtenburg Family Slideshow Players in ons land waren. Snik.
Ik doe even een aanzet met een stuk eigen belang:
vrijdag 10 september - Austin Lace (Belgie) & John Wayne Shot Me - Kultuurhuis Bosch te Arnhem
Komt allen! Als je mij doorgeeft dat je komt zorg ik dat je een John Wayne Shot Me -sticker krijgt. Dat lijkt me niet mis.

Wel zolang de voorraad strekt .........
Nicole.
Sep 1 2004, 10:03
Ik ga naar Bazar Curieux op 18 september.
Op 9 september is er in Doornroosje het lanceringsfeest van 3VOOR12/Arnhem-Nijmegen en twee dagen later in Kultuurhuis Bosch.
Ik ben er waarschijnlijk de 11e in Bosch ook bij, want ik wil een sticker.
Nicole.
Sep 1 2004, 10:04
Ik bedoel de 10e in Bosch, want de 11e is het 3V12/AN feestje. Oops!
Solex: 15-9 in Club Lek
Gem en Johan enzo: 25-9 in Ekko
Bearsuit: 12-10 in Ekko, 13-10 in Paradiso
Hm, mijn agenda is verder behoorlijk leeg nog.
ik heb de komende maanden in ieder geval staan:
gem + zzz vera
saybia vera
datsuns vera
bettie serveert vera
the sheer oosterpoort
soulwax oosterpoort
prijsvraag: waar woon ik?
en misschien nog wat elders in das land
Woodstar + BBC in Vera
TV On The Radio in Vera
Geebheart
Sep 1 2004, 11:25
hayden - 5 oktober melkweg
@ aj: Zelfs tips uit Groningen zijn welkom, veel leuks hoor .......
@ Nicole: wel doorgeven, beperkte voorraad stickers

@ Lerce: Gem & Johan lijkt me leuk, in ieder geval genoteerd. Ben jij nog bij de Trachtenburch Familie geweest?
@ Denniz: BBC is kuli! Woodstar ken ik niet. Leuk?
QUOTE(E-wie @ Sep 1 04, 11:26)
@ Lerce: Gem & Johan lijkt me leuk, in ieder geval genoteerd. Ben jij nog bij de Trachtenburch Familie geweest?
Nee, ik hoorde het ook te laat (=achteraf)!
Juan Enrico Cabino
Sep 1 2004, 12:11
Ik denk dat AJ in Waterhuizen woont.
Ik ga denk ik in elk geval naar Saybia, Soulwas en Gem.
En waar woon ik?
Geebheart
Sep 1 2004, 12:20
mag ik meedoen Juan?
Juan Enrico Cabino
Sep 1 2004, 12:33
Ja natuurlijk, ik had geen voorwaarden gesteld, maar helemaal eerlijk is het natuurlijk niet. Wat moet de prijs zijn?
Trouwens, het valt mij op dat het concert van Soulwax niet meer op de agenda van de Oosterpoort staat, is het concert alweer vervallen?
@ E-Wie: Woodstar is erg leuk, beetje Mercury Rev achtig maar dan Brits
ik ga de komende tijd naar:
12-9 Ron Sexsmith (& Sarah Slean) in Tivoli de Helling
25-9 Johan in Ekko (ben erg benieuwd!)
en niet te vergeten op 16 september naar de CD-presentatie van Paper Moon in de Ekko! Met Pondertone in het voorprogramma trouwens.
Martijn
Sep 1 2004, 16:50
Ik ga naar JWSM. En Persil (17-9, de Plak, Nijmegen). En naar Hidden Cameras (2-10, Rotown) en twee keer Bearsuit en co.
ik ga naar nogal veel concerten de komende tijd..
Woodstar 8-09 Paradiso
The Music 15-09 Melkweg
Magnapop 22-09 Paradiso
interpol 23-09 melkweg
Groove Armada 4-10 Paradiso
Franz Ferdinand 15-11 Vredenburg
Zita Swoon 27-11 Melkweg
en Johan wil ik ook graag zien! Komen ze ook in Amsterdam?
Martijn
Sep 1 2004, 17:10
Oh ja, en Magnapop. En niet naar The Yearlings vanavond wegens veels te moe.
QUOTE(hanz @ Sep 1 04, 14:42)
en niet te vergeten op 16 september naar de CD-presentatie van Paper Moon in de Ekko! Met Pondertone in het voorprogramma trouwens.
Tja. Ik ben nog nooit bij een cd-presentatie geweest en ik zou hier wel erg graag naartoe willen. Moet ik wel om 23.00 weg. Mijn vraag: mis ik dan de helft of is dat de moeite waard???
Natuurlijk is dat de moeite waard! Ik weet niet of we dan al helemaal klaar zijn, maar we zijn dan een heel eind! En anders kun je ook gezellig in het Utrechtse
Hostel overnachten voor 13 euri
Wij zouden het natuurlijk erg leuk vinden als je komt! En de toegang is trouwens gratis, dus dat kan ook geen belemmering zijn.
zie trouwens ook
onze site.
QUOTE(Martijn @ Sep 1 04, 18:11)
Oh ja, en Magnapop. En niet naar The Yearlings vanavond wegens veels te moe.
Ai ai ai. En dat terwijl het supergezellig was. Ik voel het nu nog, dat gezellige.
Jeroennn
Sep 2 2004, 14:03
The Music 15-09 Melkweg
Franz Ferdinand 15-11 Vredenburg
Zita Swoon 27-11 Melkweg
en naar bazar curieux..... libertines komen er!!!!!
En 29-09 zag ik dat benjamin b. en the heights in Merleyn Nijmegen spelen. Heeft iemand de laatste band weleens live gezien?
QUOTE(Leon @ Sep 2 04, 11:15)
Ai ai ai. En dat terwijl het supergezellig was. Ik voel het nu nog, dat gezellige.
Tja, jullie moeten gewoon geen concerten plannen in weken dat ik de hele week op onchristelijke tijden naar Leiden moet rijden.
Benjamin B ga ik ook wel even langs. En wellicht ook nog Paper Moon (@ion: concerten in Ekko stoppen altijd om 23.00u).
Dat was Martijn dus, vanaf elders.

Da's mooi!
QUOTE(ion @ Sep 3 04, 11:00)

Da's mooi!
nou, eigenlijk is dat helemaal niet zo mooi...
waarom niet? toegiften verboden na 23.00?
Ik verheug me nu al op Paper Moon. Heb de cd gehoord en man man man, wat een pareltjes!
QUOTE(ion @ Sep 3 04, 12:24)
waarom niet? toegiften verboden na 23.00?
exactly
Ik heb ook erg veel zin in Paper Moon.. ik wacht verdomme al meer dan een jaar op die cd en ik ben blij dat 'ie nu eindelijk gaat komen
Guest_San
Sep 5 2004, 22:31
Ehj dan wil ik wel mee naar PaperMoon!
Een beetje weinig geld voor concertjes de laatste tijd, maar ik ga naar de Gem clubnight(die met Johan), want ik heb kaartjes gewonnen bij 3voor12, joepie! En misschien in september ook nog naar The Libertines.
En dan in november naar Franz Ferdinand.....
Jeroen!
Sep 7 2004, 18:23
QUOTE(Jasper @ Sep 5 04, 23:05)
maar ik ga naar de Gem clubnight(die met Johan), want ik heb kaartjes gewonnen bij 3voor12, joepie!
Hmm...die wilde ik ook net gaan winnen
Dan maar gewoon kaartjes kopen, zo duur zijn ze niet
Arnhem / Nijmegen opgelet: 3 voor 12 Arnhem Nijmegen lanceert deze week haar website. Er zijn twee lanceringsfeesten. Donderdag doet Nijmegen het in Doornroosje met The Gathering, The Proov, Out of many, The Kevin Costners en Ladybooster. Zaterdagavond is Arnhem aan de beurt. In Kultuurhuis Bosch speelt Milestones, Scotty!, Furtips, Lo-lite, Lean Kliphuis en The Rain Poets. Beide concerten kosten slechts 5 Euro.
<spam>En vrijdag natuurlijk allemaal naar Austin Lace & John Wayne Shot Me in Kultuurhuis Bosch te Arnhem</spam>
Morgenavond naar The Yearlings in Cul de Sac
QUOTE(Rick @ Sep 8 04, 07:28)
Ah leuk, daar ga ik ook naartoe!
Zaterdag naar The Yearlings in het country en line-dance cafe te Apeldoorn..
wordt dikke pret! LOL LOL
...en 24 okt. nog meer Yearlings in Plein 79 in Den Bosch...
ik kon eventueel ook naar cul de sac, maar stel je voor dat ik Rick tegen kom
Oh ja, morgen Cul de Sac!
17 oktober live in the livingroom Den Haag met o.a. Philip Kroonenberg.
QUOTE(Leon @ Sep 8 04, 07:53)
He cool man, wat een verrassing. Ik wist niet dat jij The Yearlings ook leuk vond.
Francien
Sep 8 2004, 14:18
QUOTE(E-wie @ Sep 7 04, 22:50)
<spam>En vrijdag natuurlijk allemaal naar Austin Lace & John Wayne Shot Me in Kultuurhuis Bosch te Arnhem</spam>
Het lijkt me heel leuk, maar ik vind Arnhem niet zo handig ivm laatste treinen enzo.
Wel ga ik naar Gem en Johan in Ekko de 25e. Afgelopen zaterdag heb ik nog Hooverphonic gezien in Middelburg. Andere concerten heb ik voorlopig nog niet in de planning.
QUOTE(Rick @ Sep 8 04, 13:40)
QUOTE(Leon @ Sep 8 04, 07:53)
He cool man, wat een verrassing. Ik wist niet dat jij The Yearlings ook leuk vond.
Ik vind er ook geen ruk aan, maar it pays the bills he
Hey Mike, in Apeldoorn ben ik er niet bij, daar spelen we in akoestische driemansbezetting. Maar wordt idd erg grappig denk ik. Blues Brothers-taferelen
Jasper:
www.theyearlings.nl
hoe laat begint het feest morgen eigenlijk?
Volgens het schema dat ik heb gekregen beginnen we om 22.15 uur te spelen.
Maar als ik er wat eerder ben - ik kom met de auto dus ben niet afhankelijk van de laatste bus - zijn er dan coole mensen om een cola'tje mee te drinken? Of verwacht je dat er maar een man of 10 komt kijken?
Martijn
Sep 9 2004, 08:24
QUOTE(Francien @ Sep 8 04, 15:19)
Het [JWSM] lijkt me heel leuk, maar ik vind Arnhem niet zo handig ivm laatste treinen enzo.
26 oktober spelen ze in Ekko, met Austin Lace en St. Thomas.
Nicole.
Sep 9 2004, 09:55
QUOTE(Martijn @ Sep 9 04, 08:25)
QUOTE(Francien @ Sep 8 04, 15:19)
Het [JWSM] lijkt me heel leuk, maar ik vind Arnhem niet zo handig ivm laatste treinen enzo.
26 oktober spelen ze in Ekko, met Austin Lace en St. Thomas.
Ik las het gisteren ook al. WAAROM boekt de Ekko de laatste tijd de leuke bands op een dinsdag. Grrrr! Ik ga mn radioprogramma laten verhuizen naar een andere dag. Zo!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.